pátek 17. července 2009

Banální hygiena

Banální pravda: Produkty pro každodenní hygienu jsou zacíleny na ženské spotřebitele.
Pokud se však trochu snažíte, můžete nalézt i vyloženě pánské výrobky. Každý je samozřejmě zacílen na jinou část těla, na jiný problém a na jinou dobu užití a proto jich zodpovědný muž po čase musí začít užívat několik desítek. Mezi mé nejpoužívanejší patří: "Vichy s mateří kašičkou pro zářivě lesklou pleš", "Nivea krém regenerující plíseň nohou", "Dermacol Enja pro remodelaci problematických partií", "Schwarzkopf noční krém pro růst knírku" ("Tak proto stojí všem mužům ve tvé frontě!"), "Elséve péče o ochlupení hrudníku - vyživující šampón", "L'Oréal sprchový gel pro velmi suchý šourek" a "Avon vyživující balzám na zvětšení objemu análního ochlupení (vyživuje od kořene až ke konečníku)".

Názvy výrobků použity s výslovným svolením ministra pro lidská práva a národnostní menšiny Michaela Kocába, t.č.m.

Žádné komentáře:

Okomentovat